Har varit lite upptagen idag

Första inlägget för dagen! Haha, lite dåligt av mig men i alla fall... Vaknade upp ganska tidigt, lät Daniel sova vidare. Mamma och jag har ju börjat plocka ut saker ur deras rum. Och nu är det bara sängen kvar. När den är utplockad ska vi börja tapetsera! Så nu ser vårat vardagsrum ganska så stökigt ut kan jag säga. Ingen får komma och hälsa på den närmaste veckan!!







Åh, jag är så seg! Om 45 minuter ska jag och Daniel ner på stan ett tag, vi ska bl.a. träffa Fredrik för dem ska köpa fotbollsskor och jag ska fråga lite saker om min telefonräkning som spökar. Efter det ska vi väl hem antar jag. Åh juste, vet ni! Min pappas jobbarkompis dotter kanske vill ha kaninen! Jag hoppas det verkligen, vi har ju försökt allt nu. Ingen kan ta honom, vi ringde till kolmården och dem tar emot men dem avlivar kaniner ganska ofta, för det ringer 1-2 personer i veckan och lämnar in, deras egna får kullar.. Så det kände vi inte riktigt för. Han har ju ändå blivit en familjemedlem. Så nu hoppas vi på att han får ett nytt hem, i så fall Sunnersta!





Kommentarer

Lämna ett litet avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0