Hemma efter en visit på stan

Nu är jag hemma efter att ha varit på stan med Daniel ett tag. Jag hittade ingenting, tittade på massa skor men det blev inget. Daniel hittade däremot ett par boomerang byxor, hans kort funkade dock inte så det blir att hämta ut dem imorgon.

Idag ska han spela fotboll med sin bror och hans kompisar. Får se vad jag gör, kanske är hemma och städar rummet. Det är fortfarande inte klart än. Så jag kanske inte har något val, det måste bli klart snart känner jag.



Nej, nu har jag så tråkigt så jag tänker sysselsätta mig med att lägga in massa bilder ifrån Holland!









Ångrar ganska hårt att jag inte köpte en, klarar mig utan spriten. Men flaskan.. ÅH!




Dem hade DJ:s inne på H&M, haha hur udda är inte det?










They were a little bit drunk, inte mycket.. Eller va?


Vi satt på bussen, på väg till flygplatsen.

Kommentarer
Postat av: Anna

saknar våra utekvällar :( Vi MÅSTE tillbaka Carro! Vi kan ju bo hos Lotte när hon fixat lägenhet i Amsterdam haha :D<3

2009-10-27 @ 22:55:24
URL: http://anaa.blogg.se/
Postat av: svar till anna

jag med! Klart vi åker tillbaka, vi ser till att hålla kontakten, sen är det du och jag i Amsterdaaaam!

2009-10-27 @ 22:58:05
URL: http://carolinebruzitis.blogg.se/

Lämna ett litet avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0