Jag hade en väldigt bra lördag kan jag säga!

Igår var vi ju som sagt hemma hos Mathilda. Jag och Fia cyklade dit och sen gick vi till Norby för att handla. Det tog ett tag och alla blev lite fattigare. Sen var det att gå tillbaka till MH. Allt tog ett tag och göra sen skulle de stå inne i ugnen ett tag, så det blev en sen middag kan jag lova. Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge. Blev nog kvar där till halv 2 ungefär. Sen fick jag sällskap av Susannah och Sofia hem. Susanna tog taxi och Sofia hängde med upp. Vi var lite med Patrik och Jonas innan alla slocknade. Patrik sov på golvet, Sofia däckade också i Jonas rum och jag hamnade inne i mitt rum med kläderna på. Efter några timmar kom Daniel och klädde av mig och hämtade kuddar.

Somnade då bredvid Daniel och vaknade upp för en timme sedan! Jag har inte haft så här roligt på väldigt länge, jag och Sofia var crazy. Haha :)

Och just nu ligger jag och äter mackor och tittar på tv. Vet inte vad som händer idag. Det var planerat att jag skulle vara med Daniel hela dagen men nu är han med Jonas och sen vid 3 är de tydligen fotboll. Så det kommer bli som vanligt med andra ord!


Vi hade kaninen ute igår.

Kommentarer

Lämna ett litet avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0