Jag har övningskört medans ni sov

Japp, gick upp runt halv 11. Jag, mamma och pappa åkte till uppsala färg och köpte tapeter, inte till mig. Men dem fick med sig 5 rullar. Blev någon vit tapet med lite mönster i. Jag har bestämt mig men ska inte köpa än. Antingen ska jag, eller jag ska ha 3 svarta väggar och en fondvägg. Antingen en svart med lite mörkrosa mönster eller så gör jag den själv med bilder. Har inte bestämt mig än.  Men det kommer bli bra!

Idag vet jag inte vad jag ska göra, antingen hjälpa mamma att städa lite i deras rum eller åka till Barkaby och då ska jag övningsköra dit! Jag sa ju ta mitt körtkort en månad efter det nya året. Den 17 februari fyller jag 18 och dagarna efter ska jag ha klarat det! Tror ni jag kommer ta det innan Daniel tar det? Han är 19.. Va inte några jävla pussys, börja kommentera. Ni är nyfikna nog att läsa min blogg varje dag så ta ur tummen ur röven säger jag bara! :)




Ska gå och fika med dem andra, och så ska jag få med mig Daniel också. Han har spelat poker hela morgonen!



Kommentarer
Postat av: sarah karlsson

ska vi gå på stan imorn ? har inga pengar på mobilen, så frågar här ;)

2009-10-26 @ 19:14:36
Postat av: svar till Sarah

Det passar bättre på onsdag. För jag ska på stan med Daniel imorn. Och chansen är att vi inte hinner gå så länge då. Kan höras på onsdag! Sen tänkte jag höra, du har inga kläder som jag har hos dig? Saker har försvunnit, vet inte vart dem är så jag frågar runt ;p

2009-10-26 @ 20:15:11
URL: http://carolinebruzitis.blogg.se/

Lämna ett litet avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0