Jobbig söndag

Nu har jag städat klart, och är 100 kr rikare. Sen att jag har städat mitt rum är helt otroligt. Lade in en bild tidigare och ni kan få se hur det blev imorn. ( Daniel sitter på min data ). Men det har blivit som ett helt nytt rum, det är inte ofta jag kan gå i mitt rum utan att kliva på saker. Så jag har faktiskt gjort något vettigt den här dagen!

Och imorn blir det nog att gå upp i tid, mamma och pappa ska titta på tapeter till sitt rum och då åker jag med för att kolla på tapeter själv. Ska ju också göra om mitt rum. Sen har jag tjatat om att jag vill ha heltäckningsmatta, jag vet den blir dammig osv. Men jag tycker det är mysigt. Och då ska det självklart vara i en fin färg, inte typ rosa. Som jag vet att vissa vill ha i sitt rum. Nej, mitt rum ska bli så fint sen! Längtar tills den dagen vi ska börja med det.. Vi har mycket annat att göra om i våran lägenhet!


Nej nu ska jag ta och hämta ett nytt lakan! Godnatt!

Kommentarer

Lämna ett litet avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0