Godmorgon!

Gårkvällen var asnice! Det började med att jag åkte till Linnéa och var rätt ett bra tag, sen var det planerat att vi skulle på krogen. Men ingen ville förutom Linn och Maria. Så vi 3 drog ner på stan. Först blev det BJ, gratis.. Sen gick vi vidare till saluhallen och vi gick in gratis där också. Och visade aldrig legg, haha Sofia skulle varit med..
Efter ett tag gick jag till VIP för att träffa Daniel. Så där var jag inne tills det nästan stängde.

Tog sen en taxi hem med Daniel, till landet och somnade efter mycket fylleprat.
Väcktes tidigt imorse av Daniel innan han skulle åka. Han är nu på planet påväg till Italien. Och jag är ensam i deras hus, haha!

Nej, nu ska jag försöka komma hem!

Kommentarer

Lämna ett litet avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0